بخند که خندهایت عمر دوباره است واسه من..........................خستم بخدا

تنها برای تو مینویسم مهتاب

عاشقانه .. دیدی اخر من را لمس کردی.ولی حیف سنگ قبر من احساس ندارد

بخند که خندهایت عمر دوباره است واسه من..........................خستم بخدا

 همه گفتن:عشقت داره بهت خیانت می کنه!
گفتم:می دونم!
گفتن:این یعنی دوستت ندارهاااا!
گفتم: می دونم!
گفتن:احمق یه روز میذاره میره تنها میشی !
… گفتم:می دونم!
گفتند:پس چرا ولش نمی کنی..؟!
گفتم:این تنها چیزیه که نمی دونم.

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

........................................................................................                  

 

درد مـــــن چشمـــــانـــی بــــود

کــه بــه مــن اشکــ  هدیـــه میــــداد !

بــه دیگــــران چشمــــــــکــ ـ ـ  ـــ !

 

گفتم: دوستت دارم....

گفت: نداشته باش!!

حالا ندارم

"دنیایت قشنگتر شد؟؟

 

در خاطری که توییدیگرانفراموشند،بگذار درگوشتبگویم
 
میــخواهــمــــت

اینخلاصهی ، تمام حرفایعاشقانه دنیاست

 ...................................................................................................................................................

پر از عقده ام;

پراز فرياد هاي در گلو خفه شده!من چقدرسرمدرد ميکند...
براي دعواهايي كه نكرديم!لعنتي...
چقدر مهربانرفتي


نظرات شما عزیزان:

کوهیار
ساعت23:50---27 آذر 1392
بی تو تنهایی عذابم میدهد

عشق و شیدایی عذابم میدهد
کور بودن نیز گاهی نعمت است
حس بینایی عذابم میدهد
کاش میشد مثل کودک خواب رفت
حیف . . . .
لالایی عذابم میدهد


مهدی
ساعت19:16---25 آذر 1392
دارد باران می بارد و داغ تنهایی دلم تازه می شود

از ابتدای خلقت هم سخن از تنها سفر کردن نبود وبلاگت قشنگه واقعا
پاسخ .. ممنون که سر زدی


یاسین
ساعت19:15---25 آذر 1392
کاش بودی و میفهمیدی وقت دلتنگی،

یک آه چه وزنی دارد!

لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد؟!

دلتنگی معنی ندارد...

درد دارد... وبلاگت زیباست ولی بازدیدش کمه


سارا
ساعت19:12---25 آذر 1392
گاه این نازک دلم ، یاد رویت میکند
گاه با دیدار گل ، یاد بویت میکند
گاه با دلواپسی ، کنار پنجره
از هزاران قاصدک ، پرس و جویت میکند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:, ] [ 18:12 ] [ سهیل ] [ ]